Het kan zijn dat wij u een e-mail hebben gestuurd naar een ander e-mailadres of dat wij geen geldig e-mailadres van u in ons bestand hebben. Een brief is ook per reguliere briefpost aan alle leden verzonden.
U kunt uw pas opsturen naar:
Sir Winston Fitness
tav. Jack
Kesslerpark 30
2288 GS Rijswijk
ovv. je naam, email en telefoonnummer
De borg voor de toegangspas wordt teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.
Door de plotselinge sluiting en administratieve afhandeling kan hier enige tijd over heen gaan. We vragen om je begrip en gedulde in deze.
Volgens lid 5 van artikel 4 uit de Algemene Voorwaarden zullen wij restitutie verlenen op resterende lidmaatschapsgelden. Helaas vallen hier niet de inschrijfkosten onder.
Alle openstaande bedragen en tegoeden worden komende periode verrekend en positieve saldi worden gerestitueerd. Specifieke vragen over jouw situatie stel je deze via klantenservice@sirwinston.nl. Door de hoeveelheid werk kan het wel even duren voordat alle administratieve handelingen zijn afgerond.
De gegevens in jouw my wellness account zijn en blijven van jou en blijven ook in stand. Wij zullen onze toegang tot jouw account intrekken. Uiteraard kun jij zelf in de My Wellness App ook de machtiging voor Sir Winston Fitness intrekken. Op een zelfde wijze zou je een nieuwe sportaanbieder die met My Wellness werkt juist kunnen machtigen tot jouw My Wellness Account.
Fysiek is het uiteraard niet meer mogelijk elkaar te ontmoeten. Wij raden leden aan die nog een woord willen richten aan het team van Sir Winston fitness om een reactie achter te laten op onze facebookpagina;
Deze staan gewoon nog op hier op de website.